17-07-2015

SPECIAAL MOMENTJE | VAKANTIE

YAY! Morgen ga ik op vakantie! Mijn rieten mand van Madam Stoltz staat er (bom vol met spullen) al helemaal klaar voor. Wat heb ik er veel zin in! Spanje wordt de vakantiebestemming waar ik heerlijk ga eten, slapen, zonnen, relaxen, genieten, enzovoort. Precies waar ik na hard werken bij DEENS.NL zoveel zin in heb. Al mag ik zeker niet klagen, want werken bij DEENS.NL is een feestje. Afgelopen woensdag was mijn laatste dag op kantoor en we werden verwend met leuke spelletjes voor op vakantie, een paar super tijdschriften en als kers op de taart heerlijke Tony Chocolonely repen, want die kunnen we natuurlijk niet missen tijdens de waarschijnlijk herkenbare lange autoritten. De komende twee weken even geen blog, maar DEENS.NL blijft natuurlijk voor iedereen gewoon “open". Het DEENS.NL team gaat namelijk na elkaar op vakantie zodat jullie er zo weinig mogelijk van merken. Zoals het hoort kun je 24/7 blijven bestellen bij DEENS.NL òòk in de vakantieperiode. Ons kantoor is wel op de maandagen en vrijdagen van 20 juli t/m 5 september gesloten in verband met vakanties en beursdagen. Bij deze wens ik iedereen een hele fijne vakantie toe! Enjoy the summer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten