24-06-2015

SPECIAAL MOMENTJE | HAPPY B'DAY TO ME!




Eindelijk het is weer 24 juni! Ik ben jarig!! Minder weer dan vorig jaar maar gelukkig heeft het zonnetje vanmiddag nog even haar best gedaan om voor mij te stralen. Vanochtend een bezoekje gebracht aan het DEENS kantoor en ze hebben me weer verwend. Drie heerlijke chocoladerepen van Tony Chocolonely en een te leuk visnet tasje lagen als prachtig ingepakte cadeautjes op mijn bureau. Na het uitpakken van de cadeautjes en het eten van de gebakjes ben ik er weer vandoor gegaan en heb ik goed mijn verjaardag gevierd. De visnet tasjes zijn in verschillende kleuren te verkrijgen bij de DEENS.NL units van Loods 5 Sliedrecht en Amersfoort. En ze zijn om blij van te worden!! Ook de gebaksbordjes van Madam Stoltz zijn verkrijgbaar in de DEENS.NL webshop.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten