20-01-2015

GAAF! | VAN STAGIAIRE NAAR BLOGGER


www.deens.nl/woonshop


Mijn weekje vakantie zit er weer op, naja vakantie.. Ik ben de hele week druk in de weer geweest met het invoeren van de nieuwe Madam Stoltz producten. Vakantie of niet de nieuwe collectie van Madam Stoltz komt bijna binnen en dat betekent dat we weer keihard aan de bak moeten. De nieuwe collectie van Madam Stoltz is namelijk om blij van te worden!! Mijn stage periode bij DEENS zit erop maar ik ben gevraagd om voorlopig nog even door te gaan met bloggen en dat vind ik meer dan leuk! Vandaag ben ik teruggekomen bij DEENS om even bij te kletsen over de aanpak. DEENS wil meer inspiratie aan jullie gaan bieden dan voorheen en dat ga ik dan ook zeker proberen waar te maken. We hebben vandaag volop gebrainstormd over wat we allemaal willen gaan posten. Kleurinspiratie, een maand van instagram, do it yourself, meer eigen beeldmateriaal en tot slot gaat Pinterest een veel grotere rol spelen. Tegenwoordig is Pinterest namelijk de bron van inspiratie en die gaan we jullie in 2015 volop bieden! Wij hebben er ontzettend veel zin in en we hopen jullie ook! Iedere dinsdag en vrijdag zal er een nieuwe blog online staan, zowel op de website als op tumblr, blogspot en bloglovin’. Volg DEENS waar en wanneer je maar wilt!

 

LIEFS,
DEENS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten